Ps15 Rbs111 37+5 hep sezaryene şartlamıştım kendimi doktorum çatı muayenesinden sonra normale engel durum yok dedi normale yöneldik şuan bekliyoruz, bir sorun çıkmazsa son anda😊🙏🏻 Hiç bir belirti yok ama henüz😅
Deletedmom0019 Rbs111 canim besigin cok guzel bayildimm.. nevresim ve yatakda dahilmiydi aldiginda. Birde aldigin sitenin linkini atabilme sansin varmi 🤗 hepsi burada da birsuru var bu besikden
Rbs111 Deletedmom0019 sağol kuzum atayım link♥️ Yatak seti dahil geldi ama biz beğenmedik çok dandik . Makinaya attım hep büzüştü😞sadece yatağını kullanıcam beşik yanı için korumalıklarını hep Civilden aldık🌸 https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-organik-besik-anne-yani-lux-bebek-besigi-60-x-120-cm-krem-prenses-p-HBV00000F01ZG?magaza=Bedding%20Heyner&wt_gl=cpc.6809.shop.nelk.abo-ssc&gclid=EAIaIQobChMI3MrHzZq85QIVAuDtCh3B7A6MEAQYASABEgJNj_D_BwE
Rbs111 BirVeraAnnesi35 ama çok az kalmış 😍2 Kasım Cumartesi kontörlüm var benimde. Sen doğuma ben Kontrole 😍
BirVeraAnnesi35 Rbs111 evet az kaldı vallahi nasıl geçti anlamadık 😊😊 hayırlı doğumlarımız olsunnn inşallah 🙏😊🥰
Denizay Rbs111 merhaba güle güle büyütün kuzunuzu beşiğinde uyutun. Biz de bundan aldık ama sabitlenmesini yapamadık:( ben mi beceremedim acaba yoksa zorlamak mı gerekiyor? o aşağıdaki deliklere ahsap parcaları sokarak sabitleniyor değil mi?
Ps15 Rbs111 İnşallah canım sağlıklı olan olsun hepimiz için😊 Son anda herşey olabilir tabi ama normali denemek istiyorum bir aksilik çıkmazsa sağolsun doktorum da cesaretlendirdi😊
Ps15 Mrlyldrm Hayır 10 saniyede bitmiştir belki hiç birşey yok öyle vahşet gibi anlatanlara anlam veremiyorum zaten😄 Ama vajinal muayeneye alışık olduğum için belki bilmiyorum fiziksel olarak bir zorluğu yok psikolojik bence hepsi.
Mrlyldrm Rbs111 36+6 olduk bizde 1 Kasım’da çatı muayenesi var inşallah normal yaparız 😍😍 beşiğiniz de çok güzelmiş hayırlı olsun
Mrlyldrm Rbs111 ne kadar geç bakılsa o kadar iyi bence 38.ci haftaya da yakın bakmış olcak doktorum 🙈
Nur___ Rbs111 çok tatlı olmuş kuzum güle güle kullansın bebiş, sağlıkla gelsinler, bizim de şu an için normal bekliyoruz, 37+0 🙏🌺
Aynur63 Rbs111 bende 36+ 1 oldum bebeğimin herşeyi hazır sadece büyüyen beşiğini yanlış göndermiş firma bekliyoruz daha gelicek ki son dokunuşları yapalım odaya çarşamba da temizlikçi kadın gelicek ev temizliğine sonra 13 kasımı bekliycez inş şimdiden stres sardı valla buarada geçmi kalmışım temizlik vs için acaba😕
Rbs111 Aynur63 yok canım geç değil bende ablayı çağırcam Kasım’ın 1. Ya da 2. Haftası. Şimdilik kendim yapıyorum temizliği ama detaylı değil sil süpür sadece . Abla gelsin perdeler yatak koltuk altları ohooo bi ton iş😊
Fatosduzgun55 Rbs111 Allah güzel günlerde kullanmanızı nasip etsin🤲35+2 bizde her türlü hazırız. 20 kasım sezeryan son 24günn✌🙈
Aynur63 Fatosduzgun55 sezeryan cnm isteğe bağlı çatı muayenesi bile yaptıramıyorum ben çünkü korkuyorum😓