Rbs111 35+4 veeee Biz hazırız ♥️ Siz ne durumdasınız? Sezeryan günleriniz belli mi yoksa ben gibi normal mi düşünüyorsunuz ?🌸 https://hizliresim.com/NLo9aP
Ceylos8 Rbs111 Bizde de 35+6 normal düşünüyorum inşalla sıkıntı olmaz. Doktor Doğum için daha net bir tarih vermedi. Beşiği çok güzel Maşalah 😊 sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız inşalla 😍
Eime Bizde 34+4 sezaryan olucam kasımın 20 sinde falan alabiliriz dedi doktor birde benim tansiyon yükseliyo çok bekletmicek sanırım 😊
Rbs111 Eime bizde de duruma göre canım normal diye diretmicez . Bizim niyetimiz normal. Ama çatı dar olur vs sezeryanı kabul edicem😍 sağol kuzum bu arada
Badevehande TugceServan bende öyle 35+4 Kasım’ın 4 üne randevum çatı muayenesini merak ediyorum açıkçası normal derse normal doğurabilir miyim acaba
12_yil_sonra TugceServan aynıyız ilki sezaryen kontrolüm 6 ve 13 kasımda. 13’ünde belli olacak artık 18 kasımda istiyoruz sezaryen Cinsiyet ne senin
Rbs111 Nursnr1 evet canım çok rahat. Yatakla birleşmesi bizim için en güzel şey. Sallanma sabitlenebiliyor 700 tl hepsi burada
Rbs111 Badevehande doğururz kız aslannn gibiyiz 😂😂😂 ( dedi ve doğuramadı) ya şaka maka normalden korksamda Doğumdan sonra kimse muhtaç olmak istemiyorum hemen kalkmak istiyorum ondan sanırım bu isteğim
Slinn Rbs111 35+6 olduk sezeryan olmak istiyorum biran önce çünkü çok ağırlaştım bunaldım. Ama çatı muayenesinde doktor normale çok müsait olduğumu sezeryan olmayacağını söyledi.
Rbs111 Slinn canım akıl vermiş gibi olmayayım ama bence yaparsın. Dua et banada inşallah bende normal için uygunumdur
BirVeraAnnesi35 Rbs111 belli belli 5 Kasım’da inşallah 🥰 37+2 yiz son 9 gün bekliyoruz kasımı dört gözle 🥰 normal olsaydı babasıyla aynı gün doğacaktı ama olsun sağlıkla doğsunlarda 🙏❤️
Rbs111 BirVeraAnnesi35 ama çok az kalmış 😍2 Kasım Cumartesi kontörlüm var benimde. Sen doğuma ben Kontrole 😍
Badevehande Rbs111 hahahahsjsjsk🤣 bende öyle düşünüyorum sonra 50 tane dikiş atarlar oturamam diye korkuyorum 😂