yigitmom_ telaş yapma bence sat a göre bekleyebilir doktorun, zaten kontroller sıklaşır senin de haftada bir çağırır doktorun haftan gelmiş çünkü, bizde iki gün önce 36+5 de kontrolde idim şu an için normal dedi ama açıklık kontrolü yapmadı, bu cuma 37+5 de kontrol var tekrar bakalım ne diyecek 🌺🤗