Helobeybi ilk önce zaten kıpırtı gibi böyle nasıl da tarif etsem bilmiyorum ya pıt pıt atar ya da böyle kelebek misali olur benim ilk gebekigim olmasına rağmen 10. Haftamda hissettim geceleri özellikle oluyodu uykudan uyandigim da oldu içimden bişey kopuyodu sanki tabi her gün değil ara ara ama artık iyi hissediyorum. Yavaş yavaş sizde hissetmeye başlarsınız 🙂💓