[silindi] Fasulyetanesi Ewt geceleri çok yaşıyorum genellikle çok yağlı şeyler yememeye çalışıyorum sizinde oluyo galiba
[silindi] Fasulyetanesi dikkat edin derim çünkü kolay kolay geçmiyor ve çok kötü ne yapsanız fayda etmiyor
senbenbiz Bsraucar sanırım benimde hemen hemen o zamanlar, sezaryan olucağım için 2. kez, gününü doktorla kararlaştırıcaz☺️daha çook erken bunun için
hseda Ranaglr daha öncesinde doktorunuz tahmin yürütmüşmüydü 🙈banada 13 haftalık kzıa benziyor ama kesin değil canım dedi değişebilir dedi arada kaldım 😍
Seluna Ranaglr yaaaa çok sevindim, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍🥰🙏 bakalım umarım bizde öğrenebiliriz 😬
Bsraucar hseda 13 haftalıkken kıza benziyor dedi dün doktora gittik erkek dedi hatta pipisini gösterdi 😂
Ranaglr hseda hiç tahmin etmemişti söyledim daha küçük dedi 16 haftalık olunca gel dedi gittim kesin bir şekilde kız dedi 😍
Brcnfrt Bebeğini hissetmeye başlayan var mı benimiki gün var kıpır kıpır iki akşam once yerinde durmuyodu her yeri dolandı ki eşimde görüyo bunu 😆😍 16+1 haftaligiz ve ilk gebeliğim.
Helobeybi Brcnfrt ahhh ne guzel yaaa bende tık yok ya da anlamıyor muyum bılmıyorm hıssederm ama yokkk