Aysgl_trl_trn busra-mutluanne1 hayır canım ya. Göstermiyor benim ki 😒. Yarın kontrol var inşallah bizde öğreniriz. 🥰 Sağlıcakla kucağına al bebeğini inşallah 🤲
Fatmakrt ErErulu bende 25 nisanda doğum yaptım 🙈☺️ 6 aylık olduk çok şükür darısı sizlere inşallah 🥰🙏
[silindi] SEDA3393 benimde aynı Nisan’nın ilk haftası 16+6 yız ve benimde inşaallah sağlıkla hayırlısıyla oğlum olacak 🙂
Fatmakrt ErErulu amin inşallah çok tşk ederim 🙏 aklınıza takılan soru olursa çekinmeden sorabilirsiniz ☺️ Sonuçta aynı mevsim çocukları olacaklar 😅
[silindi] SEDA3393 aynen canım inşaallah hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder Rabbim herkese bize de 🙏🕋💝