Gulcan26 Deletedmom0320 sezeryan istiyorsan doğum başlamadan önce yapmaları lazm benm bildiğim. Nisan da gözüküyorsa o tarihten önce olması gerekir
Seluna Bizde bugün tam 16 haftalık olduk. Bu hafta kontrole gideceğiz, bakalım cinsiyetini öğreniriz inşallah bu sefer 😊🙏 bu arada Doğum 12 Nisan görünüyor 😬
BeyzaNeseli Bizde 15+6 haftadayiz kiz gibi görünüyor dedi ama bakalim 1hafta sonra gene kontrollümüz var 🙏🏻 Kıyafet konusunda alisverisi nasil yapmayi düşmüyorsunuz kizlar 🤰🏼
busra-mutluanne1 Ulviyedmr kız değişebilirde erkek değişmez diyorlar banada, az daha bekleyelim ya sağlıklı olsunlarda😊
busra-mutluanne1 Aysgl_trl_trn aynen erkek dedi doktor bana kesin dedi birde oğluşum olacak kuzum sizde öğrendiniz mi🥰
Aysgl_trl_trn busra-mutluanne1 hayır canım ya. Göstermiyor benim ki 😒. Yarın kontrol var inşallah bizde öğreniriz. 🥰 Sağlıcakla kucağına al bebeğini inşallah 🤲
sev163 Biz de 14 haftalık olduk 12+4 ken doktor erkek dedi ama bilmiyorum ki değişir mi sabırsızlıkla 16 haftalık olmayı bekliyorum