busra-mutluanne1 Bsraucar bende öyle hesaplıyorum artık 160 gr olmuşuz oda 16. Haftayla uyuyo kilosu bende artık 16. Haftada olan özelliklere bakıyorum gün gün uygulamadan
Bsraucar Stella_ Erken diye düşünme bazı insanların karnı çabuk çıkar ki 16 hafta normal yani karın çıkması
Beetuskoo busra-mutluanne1 16+2 bende 😍 ama bana Mart sonu gibi geliyor çünkü doktora her gittiğimde geri atıyo Doğum günü
Aysgl_trl_trn 16+4 ☺️ 8 Nisan görünüyor bizim kavuşmamız 🤲. Yarın artık cinsiyetini öğreniriz inşallah 🥰🥰
busra-mutluanne1 Aysgl_trl_trn aynen erkek dedi doktor bana kesin dedi birde oğluşum olacak kuzum sizde öğrendiniz mi🥰
Deletedmom0320 Canlarım ben 12+6'yim, ama son adet dönemim 29/06/19'du... Demek ki yumurtlama ovulasyon geç olmuş. Ama yani doktor dün dedi doğumun Nisan başı olur dedi. Ben sezaryen olmak istiyorum onun için de dedi ki mart sonu. Sizcede bi yanlışlık yok mu? Bence Nisan sonunda sezaryen olmam gerekiyor.
Ulviyedmr busra-mutluanne1 benim de geçen hafta cumartesi oldu kızımız olacak inşallah çok değişen duydum da korkmaya başladım kaptiramiyorum kendimi 😊
busra-mutluanne1 Ulviyedmr kız değişebilirde erkek değişmez diyorlar banada, az daha bekleyelim ya sağlıklı olsunlarda😊
Meleyke97 Bsraucar Inşallah bende Nisan Annesi olucam😇Allah sag salim saglikla kismet etsin Amin❤️ ama gununu daha bilmiyoruz🙊 13+2 👼🤱🏻
Gulcan26 Deletedmom0320 sezeryan istiyorsan doğum başlamadan önce yapmaları lazm benm bildiğim. Nisan da gözüküyorsa o tarihten önce olması gerekir