busra-mutluanne1 Bsraucar 16+3 üz allah nasip ederse bizde nisanda kavuşcaz birbirimize allahın izniyle🥰
Beetuskoo busra-mutluanne1 16+2 bende 😍 ama bana Mart sonu gibi geliyor çünkü doktora her gittiğimde geri atıyo Doğum günü
Fatmakrt ErErulu bende 25 nisanda doğum yaptım 🙈☺️ 6 aylık olduk çok şükür darısı sizlere inşallah 🥰🙏
busra-mutluanne1 Bsraucar gündüzleri iniyo biraz gece aşırı şişkoyuz göbeğimle 😅 göbek mi ne bu daha tam çözemedim
Stella_ Bsraucar ya benim cok cikti 16 haftalik hamileyim ben de bi anda buyudu sanki daha cok erken ama
busra-mutluanne1 Ulviyedmr oldu canım geçtiğimiz çarşamba kesin erkek dedi doktor oğluşumuzu bekliyoruz hayırlısıyla bakalım 💙😇 sizinde belli oldu mu?
[silindi] SEDA3393 benimde aynı Nisan’nın ilk haftası 16+6 yız ve benimde inşaallah sağlıkla hayırlısıyla oğlum olacak 🙂
Ulviyedmr busra-mutluanne1 benim de geçen hafta cumartesi oldu kızımız olacak inşallah çok değişen duydum da korkmaya başladım kaptiramiyorum kendimi 😊
Bsraucar busra-mutluanne1 Aynen özellikle akşam yemekten sonra baya çıkıyor 😂 Sabah dümdüz akşam 5 aylık gibi 😂 gündüzleri normal ay bende anlamadim 😂
busra-mutluanne1 Bsraucar hissetmeye başlayanınız var mı peki benim 15+4 normal hesaplamaya göre ama doktor hep 16+4 diyo hep bi hafta önde ne zaman hissedicem acaba 🙂
Bsraucar Stella_ Erken diye düşünme bazı insanların karnı çabuk çıkar ki 16 hafta normal yani karın çıkması