Mzgn_tr en kışa şu 1 haftamı anlatayım . Oturduğum ev kira çök soğuk olduğu için taşınmak istedim üst kata ev sahibim beni komşularımın içinde yerin dibine soktu bir sürü kötü söz kullandı. Sonra gelip sana değildi sinirim kusura bakma evden taşınma bircum var ev boş kalırsa kömür parası ödeyemem dedi tmm dedim taşınmadım buz gibi evde küçücük çocuğuma bakıcam. Sonra 1 yıldır küs olduğum kaynanamlarla 2 3 ay önce barıştım ve hemen küçük görümcem cuma günü evimi merak ettiği için bana geldi ( 1.5 yıl önce eşim onlar yüzünden dayanamayıp evimizi onlardan uzağa taşıdı sonra küstük onlarla ) sonra geldi kışlık alışveriş yapicam abim beni götürsün diyip durdu onu alışverişe götürdüm dün ve 2 gün bende kaldı zehir gibi geldi.o 2.gün bana Oğlumun ismine.atlas diye karar vermiştik görümceler beğenmeyip kendileri koymaya çalışıyorlar hergün arayıp şunu şunu koy diyorlar ( 1 yıl önce bebeğimi kaybettim hiçbiri aramadı sonra üstüne bana bebek katili deyip psikolojimi sarstılar sonra ben hamile kalamadım kimse yanımda yoktu hamile kaldım hiçbiri hayırlı oksun bebek naısl demedu ) o yüzden şuan onlar koysun istemiyorum ve ilk çocuğum babasıyla benim koymamı istemiyorhm ama izin vermiyorlar ve yaptıkları şeyler yüzünden ailemle araları bozuldu küstüler .Annem hep arayıp gelmesinler onlara yüz verme onlarla konuşma diyor ve ben üzülüyorum haklı da ama napim. Ve annemlerle ablamlarla çök kötü sürtüşmeleri oldu konuşmuyorlar ama doğumuma ablam giricek annemler herkes hastaneye gelecek kaynanamlarda aynı şekilde birbirlerini görecekler tartışırlar fln diye çök korkuyorum yani doğumuma sevinemiyorum bile. Eşim uyuyamıyor iş yoğunluğundan dinlenemiyor vakit geçiremiyoruz bu kdr şeye katlanmak zorunda kalıyor ona da çök üzülüyorum üstüne annem bugün aradı ablamlara gitmişlerdi kaynanamlar hakkında bişey ler duymuş ve eşim müteahit eşim 5 tane dairenin tapusunu 5 görümcemin üstüne yapmış annem bunu duymuş ve bana söyledi çök üzüldüm ben bile kirada otururken evim yokken . Ve en sonunda aylar sknra ilk defa hıçkıra hıçkıra ağladım eski kötü günlerim. Aklıma geliyor hergün ağlaya ağlaya allah'ım nolur o günleri bi daha yaşamayayım derken o günleri tekrar yaşıyorum ve aklımdan çıkmıyor 😥😥