Lilensa Mzgn_tr mide yanması bel ağrısı uykusuzluk 29+4 çok yoruldum bir an önce zaman geçsin doğurmak istiyorum artık 😩😩 ocağın ilk haftasında doğuracm bide
tubizm kizlar 26 haftada bebekleriniz kac kiloydu? kafaya cok taktim 2 haftada pek gelismedi sanki :(
Lindam tubizm canım son on günde 500 gr alan bile var ilk zamanlar öyle çok almıyor genişler 33. cu haftadan sonra almaya başlıyorlar zaten
Zulubik tubizm 970'ti benimki. Doktor sadece çok iri bi bebek olmaz dedi. Ama öyle çok geri çok küçük demedi. Normalde 1100 filan oluyor sanırım o haftalarda. Çok çok da büyük bi fark değil.
ozguk Alt karın ağrısı oluyor çünkü sürekli enfeksiyon oluyoruz şekerden dolayı bide zaman durdu sanki hep 26. Haftadayım gibi 😂
Tazeanne0134 Zulubik kaç haftalık hamilesin benimde 16 ekimde gittiğim de 1062 kiloydu 34 cm dedi boyuna da çok takılmamak lazım sağlığı daha önemli
Tazeanne0134 Mzgn_tr benimde çok bel ve kasık ağrım oluyor bide gece uyuyamıyorum uyur uyanık geçiyor gecelerim 🥺
Zulubik Tazeanne0134 şu an 29 ama 27+4 te gittiğimde 970 gr 36 cm demişti. Ben de takmıyorum açıkçası. Çünkü vitamin bakımından zengin şeyler yediğime eminim.
Tazeanne0134 Zulubik en iyisi kuzum çok takılma boya kiloya doktor bi sorun görse zaten söylerdi bende 28+2 haftalık hamileyim
Mstiskaya 26+5 nefes darlığı , gece olur olmadık zamanlarda kızımın uyanıp beni uyandırması, tansiyon düşüklüğü ve şekerim acaba çıktımı indimi düşüncesiyle paranoyaklaşmis olmam dışında çok şükür iyiyim 🤪
Tobeto ozguk bi gün iyi bir gün kötü. Bugün tam 25 gün oldu. Çok kilo alip veriyor solunum sıkıntıli. Duzene oturamadi hala bakalim toparlayack inşallah