Mzgn_tr Ewet en kötüsü de zaten ben bunların hepsine alıştım ama tekrar tekrar yaşamak istemiyorum hiçbiri umrumda değil ama son aylarda o kdr huzurluydum ki en çök üzüldüğüm yine eskilere döndüm ve üzülüyorum tek başıma bu kde şeyi idare etmek zor geliyor .Psikolojik olarak çökmüş durumdayım sadece şu 2 yıl içinde birşeyi anladım yeterince büyümemişim o olgunluğa varamamışım . Bugün evlilik yıl dönümüm onunla çök mutlu olduğum eşim le unutulmaz birgün yaşamak isti yorum sadece