Mzgn_tr Gribulut Allah’a şükürler olsun çok rahat bir hamilelik dönemi geçiriyorum (ilk hamileliğim ) inşalh hep böyle olur
Esrahmet Belim çok berbat şekilde ağrıyo yatamıyorum doktorum oturarak uyucaksın diyo bazılarının böyle oluyormus çok zorluk çekiyorum yürüyünce hafifliyor hiç uykum kalmadı böyle olan var mı benim gibi ??
umudumubeklerken Sırt ağrısından ve göğsümün altının ağrısından duramıyorum bende iki lokma fazla yiyim ağrıdan ölüyorum zorlaştı herşey
Mrsde05 Bende de durum aynı bel ağrısı göğüs altında agrı oluyor nefessiz kalıyorum mide yanmasından zaten muzdaribim hayırlısıyla gelseydi yavrularımız 😍
Dmlakkayaa Mzgn_tr ben de kendimi panda gibi hissediyorum hiç iş yapasım yok sürekli yatmak yuvarlanmak istiyorum resmen 😂😂
Linesarye Benm hamileligim simdilik rahat geciyor kendmi agrlasmis hissetmiyorum arada bel ağrisı oluyor ama başka bi şikayetm yok cok sukur..
Fikret_kayra Uykusuzluk var arada bel ağrısı ağırlasmaktan dolayı onun dışında iyi bakalım şimdilik hep böyle gider umarım 😄