Siracin_annesi Minikbebis benım kanıyo bıde. Sürekli tıkanıyo. En çokta yatarken. Doktor ilaç bile vermiyo hamileym dıye. Bebeğim doğana kadar eşime sabırlar dılerım 😁
Ecegul Minikbebis hamileliktn dolayı burun tıkanıklığı ve etlerin şişmesi olabiliyormuş. . belki o yüzdendir
Rahime83 Minikbebis kesinlikle doğru bende 36 4 günlük oldum inanmadım eşim kayıt yapmış şok korktum resmen 😂🙈hamilelikten 👍 oluyor isde napiyim dedim
Minikbebis Deletedmom133 sevindim buna yoksa bebiş doğunca bebek ağlaması ve benim horlamam pek iyi olmaz 😁
Aminem2020 Minikbebis ben bayadır horluyormusum eşim sesin 2oda öteden bile duyuluyor diyo. Uyandiriyodu kızdım bidaha uyandırma diye şimdi dokunmuyo ben onu çok dinledim birazda o beni dinlesin😂
Deletedmom133 Minikbebis en son hastanede horladım normalde hayatta horlamam 7.aydan başladı ve bitti şuan gayet normalim horlama sesime uyanırdım be acı
HvvGlKrdl Minikbebis ben hamileligimden once hic horlamazdim canim ama hamilelikte bi basladi 33.haftadayim hala horluyorum 😂😂
Gnl_grb27 Minikbebis nerde.. boğuluyor gibi oluyorum nefes alamıyorum kocam olmasa boğarım gece gece 🤣😂