Minikbebis bende geçen sabah eşime sordum. Normalde horlamam ama yatakta çok fazla dönüyorum ve hep nefesim kesiliyor gibi oluyor. Horlamıyormuşum ama nefessiz kaldığın belli böyle derin derin sesli nefes almaya çalışıyormuşum. Son haftalar böyle geçecek sanırım. Ne zaman 30’lar başladı hayat zorlaştı. Haftalardır ya çatı ağrısı, ya nefes hep bir sıkıntım var.