Elmiramm Mervemm 6 aydır yaptırıyorum hiç. İ sıkıntı olmadı canım sadece ağdaya gittiğinde rica et sana kullanacağı ağda yeni açılmış olsun
Yagmuricenkiz Mervemm ben 38+3 de bile kendim yaptım :) kendi ağdalı ve çubuğunu götür ya da sıfır al. Altına da kullan ar bez ser; alt açma bezi gibi
Mervemm Yagmuricenkiz aslinda bez iyi fikir ki o bezler kirlidir ordaki agdadan bi sorun geleceği sanmıyorum
Mommy34 Ben senelerdir yaptırıyorum ve şuan 17+2deyiz herhangi bi sıkıntı yaşamadım hafif bi kasıntı oluyor ancak acı eşiği ile ilgili benim çok düşük olmadığı için dayanabiliyorum. Ama yengem kuaför olduğu için Bi sıkıntı olsa söylerdi mutlaka hamile müşterisi çok fazla var.. Jilet daha çok uğraştırır seni..
Mervemm Gizemabc canim daha önce riskli gebelik geçirdim 2 kaybım oldu ama agda ile alakasi yok bebegim gelismemisti digeride dustu 7 haftalikta
Selen01 Mervemm sesu veya vivetin turuncu kutulu ılık ağdasını kullanıyorum canım. Yıllardır hep öyle yaptım hem kendin yaptığın için bence daha az acıyor hem rahat oluyor. Ama göbek büyüdükçe pek zor olacak ona eminim 😂
Ozgesn Mervemm yani canım acıdıgı an biraz kasıyorum ama sonrasında herhangi bir sorun yaşamıyorum anlık oluyor normal zamanda nasıl acıyorsa o şekilde fazlası değil
Feyzzzz Mervemm Ben normalde ağdaya gidiyorum şuan hamileykende gidiyorum yani bi sıkıntı yok temiz ve rahat✌🏻😊
Mervemm Feyzzzz evet bende giderdim ama gebeliğim dolayisi ile gitmedim bide 2 kaybim var diye esim bırakmıyor yok diyo bisey olur bebeğe
Mucizebebegim3 Mervemm Tatlm kendm yapiyorm elkmi cok bastrmadn zaten ben cok tuylu deglm az bidsye bastrmadan 4 veha 5 dkda bitiyir hemen almam
Mervemm Mucizebebegim3 canim hangi agda alıyorsun benjm esimde istemiyor kuaföre gideyim zorla izin alıyorum
MucizeAnnesi3545 Mervemm bn pzartesi doğuma gidicem bugün agda yaptırdım güvendiğin yerse ve doktorun izin veriyosa sıkıntı olmz canım
Mervemm MucizeAnnesi3545 henüz doktora danismamisim bence bu seferde jilet yapayım doktorum yap derse yapayım 2 kaybim va korkuyorum esimde birakmiyo
Serolc Ya kızlar bende bişey soracam şu lazerlerde kullanılan uyuşturucu kremlerden kulanabilirmiyiz daha az acı olur kullanan varmı acaba??