Gul_68 Songultombul123 evet canım belimden problemim var benim ki tek korkum o tedavi görüyorum yıl başından sonra düşünüyoruz
Songultombul123 Egeymen Allah bagislasin canim. Benim de 3.gebeligim 5 yasinds kziim var 2 bucuk yasinda cok yaramaz hic durmayan oglum var 🤦♀️
Egeymen Songultombul123 amin sizinkileri de ☺️ erkek çocukları kızlara nazaran daha hareketli daha kıpır kıpır oluyorlar gözlemlediğim kadarıyla Allah hepimize kolaylık versin 🙏
Sevalersin Ezgi90 bende bugün 33+2 oldum kuzum ama son adet tarihimi hesaplayamıyorum muhtemelen mart ayının başı olması gerek hatırlayamadım senin ne zamandı?
NuriSs Bizde 34+1 riz 7 aralık doğum diyolar bebeğim 1 kilo 508 grammıs belki erken doğum olur erken alırız bebeği beslenemıyo dedi inşallah kilo almıştır 29 da kontrolum var dua edin kızlar 😣 hamılelık zaten zor birde bu sorun eklendi uyku uyuyamıyorum 😔
Songultombul123 NuriSs kötu dusunme canim Allah sag salim kucagina versin yavrunu. Ultrasonda yanilmalar cok oluyr 3 kilo denildi kizima benim 4 kilo 40 gram dogdu.
Nur1991 31+3 olduk bende iki gecedir adet sancısı gibi ağrılarım oluyor belim ağrıyor yalancı sancı galiba aldığım hormonlardan siyatik oldum😰Ayrıca vajinal Varis çıktı ayakta duramıyorum fazla hep yatıyorum 😔
Songultombul123 Nur1991 sag salim kucagina al insallah. Adet agrisi gibi aci bende de oluyor ya.hele belim kalcam cok agri yapiyor
duygu34 Bende 31+2 kızlar bu zamana kadar olmamıştı ama artık uykularım huzursuz biraz, dönemiyorum da zor dalıyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Songultombul123 duygu34 insallah canim.bende cok kalkiyorum gece bide sık sık idrara cikiyroum enfeksiyonda yok niye boyle anlamadim
BamBi Songultombul123 amin canim Rabbim cümlemizin yardimcisi olsun ins. Benimde rahim agzina yüzük yani pessar takildi rahim agzi kisaligi olusdu 26. Haftadan itibaren. Iki kurz hastanede yattim