MelekAli Songultombul123 32+4 teyim kasıklarım ağrııyo sanki aşağıdan çıkıvercekmiş gibi baskı yaratıyo ☹️
MelekAli Songultombul123 inşallah kuzum zaten genelde öyle duruyo ama bu iki üç gündür arttı iyice Rabbim hepimize hayırlısıyla kuxağımıza almayı nasip etsin
kr1907 Songultombul123 bilmiyorum ki normal olur inşallah daha doktorla konuşmadık sizin en son kilosu kaçtı
Meinwunder Songultombul123 benim 34+1 ama çok şükür sanki hamile değilim gibi. Göbek var ama rahatsız etmiyor. İşimi rahat yapıyorum ağrımda yok. Sadece uykum çok geliyor. Bide akşamları midem yanıyor hafif hafif.
Meinwunder Songultombul123 evet ilk gebelik 😊 insallah canim yaa. Her hafta bundan sonra agirlasirsin diyorlar ama henüz bi degisiklik yok 🙈
kr1907 Yavuzum1202 benim de 29 aralık gözüküyor adet tarihime göre ama 1 hafta kadar önde gidiyoruz etkiler mi daha erken olur gibime geliyor
Sevalersin Ezgi90 bende bugün 33+2 oldum kuzum ama son adet tarihimi hesaplayamıyorum muhtemelen mart ayının başı olması gerek hatırlayamadım senin ne zamandı?
Ozican Songultombul123 tuvalete gidiyorum sürekli 😥 yürüyemiyorum bende penguen gibi oldum.33.haftadayım.
Ozican Songultombul123 geçmiyor yok valla bir an önce almak istiyorum kucağıma yavrumu.Tuvalet işi çok sıkıntı dışarı çıkamıyorum resmen