Songultombul123 Aralik anneleri ne durumdasinjz ben cok zor yürüyorum artik karnim cok toplaniyor belim agriyor
Gul_68 Songultombul123 aralıkta Doğum yapmak için ne zaman hamile kalınmalı canım son adet tarihiniz ne idi
Egeymen Songultombul123 biz de 32 haftalık olduk, serklajlıyım☺️ bel ağrısı hat safhada 🤦♀️ arada kasık ağrısı da oluyo onun dışında iyiyiz çok şükür 🙏
Crnky Songultombul123 ben yataktan kalktığım zaman belim ağrıyor bir de magnezyum takviyesi almam rağmen sabahları bacaklarıma kramp giriyor
Songultombul123 Crnky ahhh o kramplar canim gece bi uyaniyorum kac dakika gecmiyor cok zor gercekten🤦♀️
Egeymen Songultombul123 normal artık sanırım ağırlaştığımız için inşallah sağ salim sonuna kadar gideriz bu maceranın ve bebeklerimize kavuşuruz 🙏☺️
Ikiminnak Bende bugün itibari ile 31+5 olmuşum. İkinci gebelik ve sürekli peşinde koşturan yaramaz Bi Oğluş olunca zaman nasıl geçmiş anlamadım. Zaten erken doğum riskim olduğu için çok fazla ayakta olunca bebek çok baskı yapıyor ve yürürken çatı kemiğim bile ağrıyor ama onun haricinde iyiyim şükür. Bu gebelikte de sıkıntılar aynı ama daha rahatım
Songultombul123 Ikiminnak seni oyle iyi anliyorum ki 3.benimde kaza kurbani oldum😁 5 yasinda kziim var 2 bucuk yasinda da oglum. Surekli kalk otur mafoldum.benim de surekli yatmam gerekiyromsu bebek asagi inmis. Amaa nerdeee bzie dinlenmek
Gul_68 Songultombul123 evet canım belimden problemim var benim ki tek korkum o tedavi görüyorum yıl başından sonra düşünüyoruz
BamBi 33+6 im hamd olsun ikinci hamileligim zorlu geciyor. Daha birgün oluyor hastaneden cikdim kanamam olusdu. Bel sirt agrisi hat safhada nefes almakta zorlaniyorum. Kasik agrilarida cabasi. Söyle 3-4 haftayida bi atlatabilsem her wc gidisimde korku dolu giriyorum
Songultombul123 BamBi Allah yardimcimiz olsun gercekten canim.benimde 3. Bende cok zorlaniyorum . Cok yürüdugum yoruldugum icin kanamam ve riskli bi gebeligim var erken dogum rsiki.
Egeymen Songultombul123 2.hamileliğim ☺️ 3,5 yaşında Bi oğlum var şimdi Allah'ın izniyle Bi oğlum daha olucak ☺️ senin?
Songultombul123 Egeymen Allah bagislasin canim. Benim de 3.gebeligim 5 yasinds kziim var 2 bucuk yasinda cok yaramaz hic durmayan oglum var 🤦♀️
BamBi Songultombul123 amin canim Rabbim cümlemizin yardimcisi olsun ins. Benimde rahim agzina yüzük yani pessar takildi rahim agzi kisaligi olusdu 26. Haftadan itibaren. Iki kurz hastanede yattim