Lindam eşim aldı canım bn doğuma gittiğimde unutmuştuk açıkçası almayı 🤣 ama emin ol çok rahatsız birşey hastane zaten birtane bağlıyor sanırım kendisi bazı hastaneler kendisi veriyor diye biliyorum hangi hastanede Doğum yapacaksınız belliyse orada Doğum yapanlara danış istersen yada ablan kardeşin falan etrafta Doğum yapan kimse yok mu onlarda varsa al emin ol alınıyor hep boşuna kalıyor bnm koltuğun altında hala boş boş duruyor iki Doğumda da bir tane kullandım sadece şimdi üçüncüye kullanıcam