inci_6007 Lindam bebek bezler gibi giyiyorsun yanlardan cırtlıyorsun depend 38 lira pahalı o yüzden içiminden muhakkak kalıyor 3,4 tane hasta bezi 14 lira
Merve Lindam bence şart canım. Ben sezaryen oldum onların bağladığı hasta bezi çok darladı beni. Dependi bir giydim mis mis harika.lohusaloğımda da giydim çok rahat ettim
Mslm Benim ablam da sezeryan yaptı bilmediği için almamış sezaryandan çıkınca bitane verdiler ama bidaha vermediler sadece bitane veriyorlarmiş hastanede ama sonra zaten gerek kalmadı pet kullandı öyle çok ta bı kanaması olmadı şimdi kendim de hamileyim yurt dışında yaşıyorum burda napiloyor en ufak bi bilgim yok 😶