Lindam ben ilk hamileliğimde almamıştım normal ped idare ediyor anlatıldığı gibi aşırı bir kanamam olmamıştı şimdi tekrar hamileyim ve yine almayı düşünmüyorum 1 paket gece 1 paket normal ped koymayı planlıyorum zaten 3 tane de hasta bezi götürüyoruz doğumdan çıktığımda sandalyeye sermişlerdi onu da , başka hiç kullanmamıştım 🤷♀️