Kumsalinannesii 🙄 işte sebepsizce sezeryan bende olmak istemiyorum normali varken..bende dün bir tanıdığımla görüştüm kenan beye gitmiş zamanında.Normal doğum diye diretmiş tanıdığım 40 hafta oldu 41 hafta oldu tık yok dedi.42inci haftada sancısı ufaktan olmuş 1 cm de açıklığı varmış.Yatırmışlar nst ye bağlamışlar falan bebeğin kalp atışlarını dinliyoruz dedi açılma da yok suni sancı vermişler inanılmaz bişey o aşırı zor dedi önce 3 sonra 7 cm açılmam oldu dedi ama suyunu patlatmışlar.Bebeğin hızlı kalp atışı sesini biliyorsunuz, en minimumda duymaya başladım dedi.Hemşirelere koşturmaya kenan beyi aramaya başladılar , kenan bey hemen geldi dedi.Bebeği kaybediyoruz hala diretiyor musun normal diye sormuş.Artık hayati bir tehlike olunca sezeryan olmak durumunda kalmış.O zaman ciddi anlamda hastasının isteği üzerine normal doğum için zorlamış Kenan bey..Bnm anlamadığım neye göre herşey normalken bi anda ( sizin anlaytığınız konıda ) ameliyathanede sezeryana alabiliyorlar.Doktorın ismi neymiş acaba ?