Kumsalinannesii ben daha çok yeniyim cnm (13+4).
Ama bir tabir vardır ya ‘eşeğimi sağlam kazığa bağlamak istiyorum’ zaten korku var ilerleyen aylarda bu korku katlanarak artacak.Temkinli olmak istiyorum Allah ım her birimize kolay istediğimiz gibi doğumlar nasip etsin bir avazda kurtarsın.Birazda çevre baskısı var.Normal doğum yap iyidir , doktorlar sezeryan yapmak istiyorlar zorlanırsın ameliyatlı olacaksın bebeğine bakamazsın falan ,,, özellikle de aile büyükleri.insan stres oluyor ister istemez.Ki halbuki 5,5-6 ayım var daha bnm doğumuma bir aksilik olmazsa.Tabiki o an kimse bilemez belki mecburi sezeryan olacak ama korkutuyorlar 😑Ne gerek var bunları söyleyip insanı korkutmaya.Ben şahsen önyargılıyım sezeryana nasıl beynime girmişlerse 😀