Betul34 Kesinlikle benim normal dogum isteyen arkadasim sezeryan olmak zorunda kaldi. Kesinlikle sezeryan isteyen arkadasim normal dogum yapti sezeryana alinmak icin fazla acilmasi olmustu ne kadar korksada normal oldu. Yani hersey birazda nasib . Saglikla kucagimiza alalim muhim ol bu.