CigdemG Ay benim doktorumda melekmiş 😇 İki haftadır çatı muaynesi yapıcam diyordu bende biraz stres yaptım galiba tansiyonum yüksek çıkıyordu.üçüncü hafta geldi üzerini çıkart çatala geç dedi dedimki ben braz stres yaptım siz çatı muaynesi yapıcam diyince.Oda aa hic stres yapılcak bsey yok acılı olmuyor bu muayne geç ben sana şimdi anlatıcam dedi.derin bi nefes al dedi önce bacaklarımı baldırlarımı sıkarak bak suanda agrı varmı yok dimi içerde de böyle olacak sadece baskı hissedeceksin dedi vajen bölgesne yavasca yaklastı ve muayne etmeye basladı.Bende kendimi hiç kasmadım o kadar rahat geçtiki.Harika muayne ettiriyorsun kendni dedi iyice bi kurcaladı 😂😂 o gün bugündür lekelenme başladı bende 1 haftadır.Açılmamda yoktu bebekte kanala girmemişti daha.Yani doktorun rahatlatması önemli gercekten.