Haynsa Bugün Çamlıca Erdem hastanesine dr.Tülay hanıma gittim. Fazla öneren olduğu için.. Geçen hafta yaptıramadığım çatı muaynemi bu hafta yaptırdım ki ufak ufak kendimi kasmama rağmen beni o kadar rahatlatarak baktı ki çok mutlu oldum. Çatın gayet iyi normal doğum yapabilirsin dedi. Kasmadan dolayı vazgeçmeyin bence bu muayneyi yaptırmadan doğum anında öğrenende var sonuçta..