CigdemG doktorunuzun tutumu yanlış olmuş evet ona bişey demiyorum ama kastığınız için parmak daha ileriye gidemez o yüzden çıkarıp tekrar parmağını sokması gerek olmuş ve her soktuğunda kasılırsanız dediğim gibi parmak çatıya ulaşmadığı için bi sonuca varamaz sokarken kendinizi rahat bırakmanız önemli olan ama tabi bunu doktorun güzelce anlatması gerekirdi..