Esra_mm ben de aynı şeyi istiyorum. Sadece eşim ve annemi istiyorum doğumda. Doğumhaneye de hiçkimseyi istemiyorum. Bunu da herkese söyledim, bazıları söylendi, bazıları anlayış gösterdi. Sanki çocuk doğunca herkes başımıza üşüşecek, bizi sıkboğaz edecekler gibi hissediyorum