Esra_mm Mahremiyet bir anne adayının en doğal hakkı. Benim ailemde son jenerasyon kadınların tamamı sezaryen oldu. Alıştırdılar maaaile özel odalarda milleti bekletmeye kalabalık kalabalık:)
Misal ben; bebeği babadan vatandaşlık rahat geçsin diye İngiltere de doğum yapacağım. Burda hastaneye max 2 partner alabiliyorsun.
Annem rahatsız beni o babannem büyüttü ; babannemi istemem yaşlı garibim, kayınvalidem zaten beni bebeğin erkek olduğunu öğrendikten sonra sevmeye başladı 180derece değişti sınırları korumak istiyorum. Kayınvalidem biraz anadolu kültüründen mevzu çocuk oldumu kendini paralar ama yani burda evimin ilk temiziliğini O yaptırdı bi baktım temizlikçiye beraber temizlik yapıyor . Açıkçası aile büyüklerinin temizlik vs ev işlerini yapmasına da karşıyım. İmkanı olan insanlarız, kimseye borçlu kalmak istemem.
Ben Doğum yaptıktan sonra hastane çıkışında kendi aileme haber. Vereceğim babannem gelecek ( yardımı olacağından değil yapamaz yani kadın zaten75 yaşında , 2 yardımcı ile yaşayan insan, bi kaç hafta burada evimizde misafir edeceğiz işte) bi de deli gbi sigara içiyor nasıl yapcaz bilmiyorum....
O yüzden yanımda sadece eşim olacak doğum sırasında , doğum sonrası max hastanede kalma süresi 24 saat; zaten bebeğe anne bakar eve de etraftakiler yada varsa yardımcı yada eş bakar.
O yüzden isteğin çok haklı ben oramı buramı tanımadığım kimseye açamam doğumdada evimde de istemem. Eşimden de bu dengeleri korumasınız isterim.