Esra_mm Doğum da sadece eşim yanımda olsun istiyorum , yani o ağrı sırası ve doğum sonrası o ilk ve ikinci gün 🙄 ne kendi annemi ne eşimin annesini kimseyi istemiyorum her ağızdan bir ses aynı anda hem bebeğin varlığına hemde başkalarının varlığına alışmaya çalışmak istemiyorum. Zaten normalde gergin bir insanım daha çok geriliyorum düşündükçe .Ben kimse gelmeden doğurmak istiyorum ama aksine benm çocuk gelmiyor. Şimdi aaa ne kadar ayıp aaa seninki de sana yapar ilerdeciler yazmasın boşuna.
Hulya_C Esra_mm şuan içimdekileri anlattın canım ama maalesef doluşup gelecekler. Dediğin gibi olmasını bende çok isterdim ortada hassas bi durum var ve hiç kimse oralı olmadığı gibi her ağızdan bişey çıkacak 🙈🙈
Alya123 Esra_mm eşini yanında istemen çok normal bende öyle istiyordum ama yeni doğum yaptığında bebekle ilgilenmen biraz zor oluyor o yüzden annen veya kayınvaliden yardımcı oluyor ☺️ Ama eşin yanından gitmesin anneler bebekle ilgilenirken eşinin seninle ilgilenmesi iyi oluyor ☺️
Kumsalinannesii Esra_mm bende öyle istedim öylede oldu evde uyuyamaz bizi bırakıp eşim kalsın herkes gitsin dedim. Herkes gitti eşim uyudu saatlerce seslendim uyanmadı ben değil o Doğum yapmış bana faydası olmadı herkes ayni değil tabi Esin’i yanında istemen en doğal hakkın☺️ Ama bu sefer eşimi istemiyorum ya görümcemi isterim yada bi arkadaşımı 🤣🤣
Esra_mm Hulya_C benim dışında herşey konuşuluyor Zaten , misafirlerin ne zaman geleceği vs vs kimse sormuyor ama misafir istiyor musun diye. Tutdurmuşlar bi ayıp olur 😥
Esra_mm Alya123 eşime bebek konusunda çok güveniyorum, o yüzden sadece onu istiyorum ikimizi bi tanisin bebeğim sonra başkalarını tanisin 🙄
Hulya_C Esra_mm ooof ya benim başımda da var sorma. Hastaneden çıktığım gün cinnet geçirtecekler bana ondan korkuyorum. Eşimin ailesi hiç anlayışlı bireyler değiller aksine illallah dedirtiyolar insana.
Esra_mm Kumsalinannesii stresten yorulmuş sanırım eşin 😁 yok çok şükür eşimi daha önce gördüm sabrını ve ilgisini bebeklere karşı o yüzden içim rahat baya 😊
1dem Esra_mm bende eşimi alıp gidip doğurmak istiyorum kimseyi o an istemiyorum 😁 dediğin gibi gerginim annem de öyle olur o yüzden kimse gelmeden doğurmak
Esra_mm 1dem aynenn annem bir de misafir düşkünü herkes gelsin ilk gün bebeği görsün derdin de o daha çok geriyor beni 🙄
Esra_mm Dilaraatac ya çok sevindim benm gibi düşünen varmış , kendine kiziyordum vicdan azabi yaşıyordum 😄
Busimss Esra_mm eşin tabiki olsun ama annelere çok ihtiyaç duyabilirsin bence pozitif açıdan bakmalısın ☺️ Hem en özel an bence onlarında olmaya hakkı var ama sen bilirsin gönlündeki gibi olur insallah
Kumsalinannesii Esra_mm bende öyle diodum canim bir buçuk saatte zor Doğum oldu kapıda sesleri duyuyordu. Yarim saat sonra her ses kesildiğinde bisey oldu sanıp çökmüş adam kendinden geçmiş herkes bisey diyoruz anlamıyor kendini kaybetti dedi baya korkmuş. Evet ben bir doğurdum o dokuz doğurmuş 🤣🤣ondan kafa gidince kaldıramadı kendini demekki yoksa oda ilgilidir 🥰
MucizeAnnesi3545 Esra_mm valla aynı düşünüyz kümseyi değil sadece annemi düşünüyorum. Cok endişelendiriyo bni
Esra_mm Hulya_C ya ben kendimden korkuyorum , bisiler için ısrar ederlerse kalp kırarım diye . İşte tuzlamak , gözüne sürme sürmek, maden suyu vermek gibi..
Esra_mm Hulya_C eşimin tarafında varmış , daha öncesinde istemiyorum diye uyardım ama ben görmeden yapmaya çalışırlar mi bilmiyorum