Lily Vera çok güzel çok anlamlı üstelik Vera’nın adına şiirler yazmış Nazım😊 bende çok güzel bi isim şanslı bi kız😊
NaimeYilmaz Kubraa4334 katılıorm .... İsmim naime bunu telefonda bırıne solerken 3 kere tekrar edıorm bazen kodlamak zorunda kalıorm cocuguma kesınlıkle daha kolay bir isim koyucam
ece123 Kubraa4334 vera çok güzel bi isim hatta benim bi arkadaşım bebeğinin ismini piraye vera koydu 😊
DenizadanTalay Kubraa4334 deva ısmıne kaydı bılmıyorum derde deva gibisinden guzel bi ısım verada guzel zor karar
Naz90 Kubraa4334 çok güzel bir isim canım anlamıyla sadelıgıyle çok güzel yeğenimin ismi Reyyan Vera herkes çok zor bu ne dedi yengem koydu ama alışıldı cokda sevılıyor kızım olacak yegenım olmasa bende koymak çok ısterdim 😊😊
Kubraa4334 Naz90 Reyyan da çok hoşmuş önemli olan annenin babanın ne istediği zaten koyulduğu zaman zor da olsa alışılıyor 🤗🤗
Naz90 Kubraa4334 evet ben anlam olarak da isim olarak ta çok beğeniyorum yeğenimin ismini bence içinize bu kadr sindiyse zaten vazgeçmeyin ☺🤗
Kubraa4334 Naz90 çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için içime zaten sinmişti böyle yorumlar olunca daha da bi sindi😍😍😊
Beyza1324 Kubraa4334 vera Arapça arka demek canım bir anlamı var mı ayrıca bilemedim aleyna gibi anlamsız birşey tabiki tercihinize saygı duyuyorum
Kubraa4334 Beyza1324 Vera'nin tasavvufta tarif edilemez bir gizemi vardır ötelerin ötesi anlamında takvanin en ileri seviyesi anlamında 😊
Nilinannesi Veraaa❤❤❤ Koymak isteyip de koyamadığım gizemli, söylenişi güzel anlamı güzel Harika isim 🎈 kimseyi takma arkadaşım içine siniyorsa kesinlikle koy sonra benim gibi çok pişman olursun ☺
Nilinannesi Kubraa4334 ikinci bebeğimi bekliyorum şu an canım o da kız 😍😍 ama eşimi bir türlü ikna edemiyorum ilk kızım Nil Hüma oldu sanırım bu küçük cimcime de Ece Neva olacak 😍🎈
gulcins Kubraa4334 Vera yı tek değilde iki isim şeklinde koyarsanız daha tamamlayıcı olacağını düşünüyorum.Benim arkadaşım da Nil Vera koydu kıZının ismini çokta asil ve güzel bir isim oldu,ağız dolduruyor zarif geliyor kulağa da