Hamissbusra Kubraa4334 coook guzel canim millete bakma benim öğrencim vardi zeynep vera ama harika bir cocuktu cok akilli uslu
Nilinannesi Kubraa4334 ikinci bebeğimi bekliyorum şu an canım o da kız 😍😍 ama eşimi bir türlü ikna edemiyorum ilk kızım Nil Hüma oldu sanırım bu küçük cimcime de Ece Neva olacak 😍🎈
Acrbaby Kubraa4334 istediğin ismi koyabilirsin tabiki senin içine sinmesi önemli sen doğurucaksın 🤗 güzel hoş bir isim ama aynı zamanda çok kullanılan bir yazarkasa markası malesef 😐
BuseYcel Kubraa4334 ay aynen öyle bende çok istiyordum Ebrarın yanına Vera koymak ama herkes yok o ne öyle vebalı gibi falan diyince 😂
ErkanBahe Arkadaşlar merhaba. Benim kızımın adı Vera. Duyan herkesin çok hoşuna gidiyor. Bir kere duymaları yeterli. Asla unutuyorlar. Hadislerde geciyor. Hemen her dilde anlamı var. Ruscada inanç , Arapçada takva, İngilizce de gerçek. Latince de doğru. Darıca'da ötesinde, İspanyolca sınır, son nokta, hemen her dilde mutlaka bir anlamı var ve güzel romantik bir anlamı var. Tepkiler çok iyi..
Sema166 Kubraa4334 Biraz zor aslında vera ama mesela bi tanıdığım gülvera koymuş çokta hoş geliyor kulağa ☺️