Kubraa4334 Çok güzel bir isim, bana da Nazım Hikmet’i hatırlattı. Son dönemlerde doğan bütün kız çocuklarının isimleri alya, mira, mila, liva vs. olacak gibi duruyor. Onların yanında çok orijinal bence. Benim de hamile kalmadan önce hep aklımda Işık ismi vardı kız için, kızım olacak sanırım 😊 Benim de bu isim içime sindi, başka içime sinen bir seçenek bulamıyorum.