Selam12 canım bak tam kafamı kurcalayan konuyu açmışsın,hamile değilim ama geçen ay kimyasal geçti başımdan folbiol içiyordum 3aydır,asmye gittim yazdırdım tekrardan ve doktor hamileysen içme dedi neden dedim folikasit oranı ağır dedi,hamile kalırsan hemen bırak ve şu karışık vitaminli olanlardan devam et dedi🤷🏻♀️Bat pazartesi bekliyorum hamilelik olursa zaten kadın doğumcumundinlerim ama doktorda böyle dedi,coledan d3 yazdı bir de