Seda_123 Selam12 Aynen canım folbiolun dozu yüksekmiş banada aile hekimi verdi daha sonra kendi doktorum değiştirdi kullanma o kadar doza gerek yok dedi diofol verdi
Selam12 pyymamm bana coraspirinde verdi ekstra olarak doktor devlet hastanesi olmasına rağmen çok beğendim çok iyi ilgilendi devam mi edeyim o halde ya kafam çok karışık
Tgb2310 gzmuygn karacğer enzimlerinize bakıldı mı nprmal mi, o laşıntı yapıyormş da acaba folbiol tetikliyor mu die merak ettm bnm yüksek çıktı da
Selam12 Tgb2310 benim bundan önceki gebeliğimde baya yüksekti sonuç çıkmadı daha çıksın atacağım canım
gzmuygn Tgb2310 Valla acile gittim birsürü test yaptılar bir şey çıkmadı ama doktora gittim o söyledi okumuştum içini yapabilirde deyince anladım anında kestim başka aldım follatrol diye 55 lira ama bitkisel ve baya faydalıymış
Selam12 Busenaz söylemediler ben kanda pıhtılaşma baktırdım sonucumla gittiğim zaman bana bu iki hapı verdi
ant2602 Selam12 hamile miydiniz. Eğer değilseniz bence kullanın hamileyseniz doktorunuza danışın her doktor farklı zamanlarda bıraktırıyor
Selam12 YDE doktor verdi bakayım kan sonucum da ne çıkacak bu sağlık ocağı sonuçları kaç günde çıkıyor ya
YDE Selam12 düşükleriniz de varsa ondan vermiştir doktor. Kaldı ki aile hekimlerine çok güvenmiyorum. Benim kadın doğumcum çok iyi bir doktor ondan daha iyi bilme ihtimali yok. Siz bilirsiniz kullanıp kullanmama durumunu. Bence devam etmelisiniz.
Anne1_ Selam12 22 canim folik asidi de bıraktım zaten 4 ay bitene kadar kullandım sonra dr um burak artık kullanmama gerek yok dedi
Minigimvebiz Busenaz merhaba geçmiş olsun size de. folik asit eksikliği dediler genelde, kromozomunda problem vardır dediler. Hastanenin ihmalinden dolayı genetik teste gönderemedik takdir-i ilahi deyip kabullendik 😕
Selam12 Minigimvebiz ben tıbbi genetiğe gidip kan verdim sonucu 3 ay bekledim bişey yok dedi bi kaç doktor ama bu doktor kan sulandırıcı hap verdi Yinede
Nesliiiiiiiii Selam12 ben 35 haftalık hamileyim gebelik önceside sonrasıda folbiol kullandım bi sıkıntımız yok çok şükür.