Selam12 bana ilk sağlık ocağındaki doktor folbiol vermişti daha sonrasında kan tahlillerimde folik asitim yüksek çıkınca kadın doğum doktorum ilacı değiştirdi folidays verdi
Ya folidays kullan ya da folbiolu 2 günde bir kullan çünkü çok fazla geliyor o demişti Bende folidays’e başlamıştım