Freshmom merhaba. Aktif folic 1 ben de kullandım ilk 3 ay. Fakat günde 3 adet alınması gerekiyor yazıyordu. Eczacım ve sağlık ocağındaki ebe miktarın çok fazla olduğunu, günde bir adet içmemin yeterli olacağını söyledi ve ben hep 1 adet aldım. Siz nasıl yaptınız, yapıyorsunuz?