Selam12
Belki doktorunuz düşükleriniz olduğu için yüksek dozlu yazmıştır. (Belki diğer düşükleriniz folik asit eksikliğinden gelişmedi diye) Bu hap hamilelerdede kullanılıyor niye yanlış bi hap yazsın ki. Mutlaka değerlerinize bakıp yazmıştır. Kansızlara, b12si eksik olanlarada yüksek dozlu yazıyorlar diye biliyorum.
Bende geçenlerde gittim sağlık ocağına bu sebepten. 3 hap kullanıyorum 2sinde folik asit var fazla olur mu diye ? Fazla olmaz dedi. Normalde hamilelere folbiol veriyoruz onda çok daha fazla folik asit var dedi. Yinede doktorunuza sorun ama endişe etmeyin