Merryy Naz2007 canım benimde 3. Gebeliğim aynı şekilde bende iki bebeğimi kaybettim düşük yüzeyde kan pıhtılaşması çıktı şimdi sizin gibi corasprin ve iğne kullanıyorum bende bulantı yok öyle ama halsizlik oluyor
Naz2007 Merryy Anladim insalah bu sefer sagsalim aliriz kucagimiza korkuyor insan🙈 peki kalp atislarini duydunmu??
Merryy Naz2007 salı günü gittim canım kontrole 6+6 haftalıktım ama ultrasonda 6 haftalık çıktı alttan muayene oldum kalp atışını duyamadım ama ekrandan gördük yani attığını haftaya cuma günü tekrar kontrolüm var inşallah sesinide duyarım siz duydunuz mu ?
Baby19 Bebibebi 5+3 deyiz🥰 kasık ağrılarından başka bir şey hissedemedim henüz onlarda azalmaya başladı sanki🤷♀️
Naz2007 Merryy Anladim canim bnde duymadim henüz Pazartesi gidicez bakalim hayırlısıyla insallah ❤️🙏🏻🙏🏻
Minigimvebiz Bebibebi 7+1 iz bizde. Başlarda mide bulantim oluyordu ama hiç çıkarma olmadi bulantiydi sadece. Bugünlerde de mide yanmam arttı. Halsizlik, uykusuzluk, yorgunluk hiç geçmiyor zaten buna şükür 😊
Necla_Y Adel001 benimde aynı 11 Eylül son adet tarihim... Sen ultrasonda görebildin mi bebeğini yada keseni...
Necla_Y Necla_Y biz henüz sadece keseyi görebildik oda 5mm dedi haftaya tekrar gel dedi... İnşallah haftaya bende görürüm...
Aleyna42 Merhaba kızlar bende 7+1im. Bulantım 5 haftanın sonunda başlamıştı. 6ın ortasında kusmalarım oldu hala devam ediyor sabah başlıyor uyuyana kadar.
Gulcangzl16 6+4 bizim de. 3 gündür mide bulantılarım durmuyor. Yemek pişiremiyorum kokular maf ediyor beni.
Merryy Naz2007 inşallah duyarız ve bunda kucağımıza alırız canım 🙏🏻 Senin kaç haftalık rapor çıkarttın mı iğne için
Naz2007 Merryy Benim 6+5 hafta suan son adet 7 Eylül😂😜 İlk igne kutusunu raporsuz aldik snrasinda rapor cikarttim canim
Merryy Naz2007 benim sat 4 Eylül canım 😂 bana çıkartmadı doktorum raporu kalp atışını duyunca dedi salı günü dedim raporu çıkartalım diye haftaya cuma kesinleşsin öyle çıkartıcam dedi bende bekliyorum 😏