Merryy Semiha89 7+1 deyim nerdeyse öğrendiğimden beri uyku halim var gün içinde nerdeyse sürekli uyuyorum
Semiha89 Merryy ne zaman ögrendiniz acaba ben 5+1 deyim bugun ancak pek öyle aman aman uykum halsizlik filan yok
Ozgeeeozge Bebibebi bende 7nci haftamdayım sadece mide yanmam var bulantı kusma yok çok şükür 🙏🏼 Ama halsizlik ve uyku hali çok fazlaaa 😴
Merryy Ozgeeeozge bende de çok halsizlik uyku var ne zaman geçecek bu bilmiyorum resmen uyanıyorum iki saat sonra falan tekrar uyumuş buluyorum kendimi 😂
Semiha89 Merryy anladım inşallah hayırla kavus bebeğine.ben cok erken ögrendim. Inşallah bende sağ salim kavusurum suan maşallah diyeyim halsizlik filan olmadı cok uykumda olmadı
Ecegok Merryy yaaa ben iki gün önce gittiğimde 4,5 haftalık dedi doktor ve baş dönmelerim var onun dışında bi belirtim yok zaten
Naz2007 6+5 haftalik hamileyim. Daha önce 2 bebegimi kan pıhtılaşması sonucu 6 haftaliklen kaybettim. Simdi kan sulandırıcı igne ve asprin Kullaniyorum. Ve gine ayni seyi yasama korkusu var 2 gun once kustum dun migdemi kotu yapmicak seyler yedim bugunde ayni sekilde ve hafif migde bulantim var halsizlik. Normal mi yaa ???
Merryy Naz2007 canım benimde 3. Gebeliğim aynı şekilde bende iki bebeğimi kaybettim düşük yüzeyde kan pıhtılaşması çıktı şimdi sizin gibi corasprin ve iğne kullanıyorum bende bulantı yok öyle ama halsizlik oluyor
Nese_2770 7+0 doktorumun verdiği bulantı haplarıyla ayakta duruyorum . 2 kilo verdim . 3 ay olsun veee geçsin diye bekliyorummm 🙏🤰
Necla_Y Herkese hayırlı olsun Rabbim tez zamanda bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin.... Bende adete göre 6+2 gözüküyorum.. Bulantılar hafif hafif var ama şişkinlik çok fazla bende... Bide ara ara lekelenme oluyor...
Semiha89 nutsa ben 3+0 ken erken gebelik testi aldım eczaneden orda cıktı istio değildi nette değildi ama oldugu belliydi direk gözüktü gebelik...3+3 de de baya verdim
Adel001 Bebibebi bişey sorsam ablacım . Benim son regl günüm 11 eylül . Bu gün ultrasona gittim 5haf 6gün yazdı . Hesapladığımda 13eylüle denk geliyor e ozaman bende regl olmuş oluyorum nasıl olur?
Semiha89 Adel001 bir iki gun gec döllenmiş olabilir. Ultrasonda 5+6 gözükmesi cok problem değil.2 gün fark var
Necla_Y Adel001 benimde aynı 11 Eylül son adet tarihim... Sen ultrasonda görebildin mi bebeğini yada keseni...