Bebibebi Haziran 2020 de doğum yapacak anneler toplanın konuşalım neler oluyor neler hissediyorsunuz mide bulantınız başladı mı?
Betulzeynep19 Bebibebi ah ah başlamaz mı 8+2 günlük gebeyim çok fena bulantılarım var resmen 6 kilo verdim bu süreçte
Baklava Bebibebi 7+1 gunler hic gecmiycek gibi geliyor.6+larda basladi bulantilar hic kusmuypdum ama hep bulanti of.13.hafta gelsiin.
Merryy Bebibebi 7+1 deyim canım dün yediğimi çıkarttım sadece ben normalde de zor kusan biriyim o yüzden ara ara öğürtü oluyor bende öğürtü oluncada zorlanıyorum ama geçiyor sonra bi kaç gündür karnımda ağrılar oluyor oda geçiyor ama sürekli halsizlik uyku isteği var yattığım yerden hiç kalkasım gelmiyor ☺️
Serrax Popcap ilk gebeliğimde hiç bulantım olmadı. İçin için kendimi yemştim neden bulantı olmuyor diye çok şükür sağlıklı bir kızım oldu 3,5 yaşında. Şimdi ikinciye hamileyim 7+2 ve kusmasam da aşırı bulantım oluyor. Herkesinki farklı
Merryy Bebibebi bende de öyle bulantı olmuyor ama öğürtü geliyor bazen ama halsizlik hiç gitmiyor nedense 😂
[silindi] bizde 7+1 olduk 5 haftalıkken başladım kusmalara çok fena bişey iki haftada 5 kiloya yakın verdim 😑
G-D27 7+0 benimde bulantı hafif hafif var. İnşallah hepimiz sıkıntısız bir hamilelik geçiririz. Ve sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alırız inşallah 🥰
Merryy Semiha89 7+1 deyim nerdeyse öğrendiğimden beri uyku halim var gün içinde nerdeyse sürekli uyuyorum