Edaaks 31+3 olduk ev temizliği dün yaptırdım ay sonu yatak odası gelicek kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip yerleştirce. Bi tek bebek arabası kaldı ona da karar veremiyoruz kış bebeğinin acil arabayla gezdiriliyor mu yoksa bahara doğru normal pusetsiz araba mı alsak 🤷♀️Kendim içinde hastane geceliği pijaması kaldı. Uykular haram tabi 3-4 saat belki uyuyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏼