Edaaks merhaba benim de bugün 32+0 çalışabilir raporu aldım , 2 kilo olmuş bizim bebiş de. Tüm eksikler tamam sadece beşiğin gelmesini bekliyoruz. Bir de kendime emzirme sütyeni almadım, 2 tane emzirme atleti bitane lohusa külodu aldım yeterli değil bence. korse ve kundak alıp almama konusunda karar veremedim. Benim de yıkama ütüleme hastane çantası kaldı 🙏🏻 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz❤️