Edaaks ben gecelik almadim canim. Pijama takimi aldim sadece 3 parca seklinde pantolunu, ip askili atleti ve uzerine onden baglamali ipli ince bi ceket gibi bisey bebegi emzirirken de kolay olur diye düşündüm.. Ama kis vakti zaten soguk olur, ayrica normalde de hic gecelik giyen bi insan degilim belki ondan da kaynakli olabilir istememem..