Edaaks Bizde 32+1olduk🌸🤲 Rabbim herkesi Bi sesle kurtarsın inşallah, Bende kıyafetlerini banyo malzemelerini beşiğini çantası anne kucağı herşey aldım sadece bebek bezimiz kaldı, kendim için lazım olucak lar alınacak, çok şükür toparladım biraz biraz 🌸