Elvintos 21+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim. Şimdiden ağırlaştım hareket etmek çok sıkıntı veriyor ve karnım 9 aylık gibi şişti. Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler de gerisi umrumda değil 🙏🏻
MerveFerhat Hafize_ bitanesi 14mm digeride 13mm dedi ayin 4unde randevum var bakalim insallah gelismislerdir
Hafize_ MerveFerhat inşallah gelişmişlerdir benimkinin boyutlarını karşılaştırmadı tam kesin olmayınca galiba
Hafize_ MerveFerhat inşallah gelişmişlerdir benimkinin boyutlarını karşılaştırmadı tam kesin olmayınca galiba
Elvintos Tgb2310 malesef çok kilo aldım 68 ile hamile kaldım şu an 80 kiloyum 😪 iki saatte bir acıkıyorum sürekli bişeyler yemek istiyorum diğer anne adaylarımızda var mı bu durum merak ediyorum
mehtap5506 Elvintos Bende de öyle bazen dikkat ediyim diyorum ama olmuyor.😒 Aldığımız kiloları tek gebelere göre karşılaştırmamak gerekiyor
Elvintos mehtap5506 ben de kendimi nasılsa 3 canlıyım diye avutuyorum yemek yemeyi normalde de çok seven biriyim ama bu gebelikte iki katına çıktı doğumdan sonra da gelsin diyetler 😭
Esraminnak Kızlar günaydın. Bende dün ilk kontrolüme gittim. Doktor yeni ve eski 2 tane kese var dedi gosterdi. Devlet hastanesine gidiyorum. İkiz olma ihtimali var dedi. Ailede hiç ikiz yok. Gelecek ay belli olur dedi. Kagıtta da 2 kese var 2 artı var çol merak ediyorum. Özele gidecek durumum da yok sizce 7+4 günlüğüm
Salihsaliha Irem_Arsln kaçıncı haftadan beri yaşıyorsun acaba ben daha 11.haftadayim ama benim de öyle gün içinde ağrılarım oluyor doktor her şey normal dese de insan korkuyor
Elvintos Salihsaliha 12 kilo aldım hatta bu hafta tartılmadım artış var mı bilmiyorum. 21 hafta için biraz fazla malesef ama kendime engel olamıyorum
11Nisan Canlar222 Kolestaz sebebiyle erken doğum olacak. Kaşıntım var, bu da bebeklere zarar veriyor, o yüzden. Bugün kontrolümüz var, kaç kg çıkacaklar bakalım 😊
Canlar222 Bende 33 haftanın ıcındeyım kaşık bel çatı ayrım felaket artık doğru düzgün yuruyemıyorum bile kontrolleriniz ne sıklıkta kaçıncı haftada Doğum a alıcak doktorunuz benimki 36 diyor