Rabisim44 merhaba soruyu ben sormustum ama çok geç gördüm altına yazılanları 23 Ekim'de bana da takıldı fitil ancak benimde açılmam 1 cm den ileri gitmedi ve sezeryan oldum 😔🤪 kesinlikle insanın kendi sancısı gibi olmuyor çok şiddetli sancı hissettiğim halde hiç ilerlemedi