bsrshn1215 4 cm e kadar hissettin mi peki çok ağrıları yoksa 4 ten sonra mı dayanılmaz oldu bana da dr belli bi açıklığa geldiğinde çekicez dedi ama ya çok uzun sürer yada açılma olmaz diye endişe ediyorum bide ekstra ücreti var mı bunun yoksa Doğum ücretine dahil normal bir prosedür mü acaba canm