Rabisim44 bsrshn1215 17.30 da propes takıldı damar yolu açıldı beklemedeyiz bakalım odamıza götürecekler
bsrshn1215 tugbadm hım ben bilmiyorum onu doktor öyle söyledi sancın var nst de dedi. Ama ben hissetmiyorum
bsrshn1215 Rabisim44 alttan ilaç verdiler değil mi bide boş serum takmıslardir bende öyle oldu yani . Sabah neden alacaklar mis
Rabisim44 bsrshn1215 beş buçukta propes tsktı başka birsey yok sadece nst den kontrol edeceklermiş 3 saatte bir
bsrshn1215 Rabisim44 valla bana doktor sabırlı ol 24 de olur 4 saat de olur ama propesi çekmeyeceğiz dedi açılman olana kadar yada bir akisilik olursa çekecek